Page 81 - Number One
P. 81

un un nou punct de de referință pentru industria navală prin inovație design și eficiență ă a a a ă a ă a a ă navei în timpul funcționării Suntem conștienți că atunci când ești
pasionat și îți îți respecți munca nu trebuie
să îți îți faci griji în în privința viitorului Galațiul nu este doar încă un șantier care face parte din grupul Damen În În primul rând suntem o o o familie În În plus Șantierul Naval Galați are cel mai important rol în cadrul
diviziei Damen Defense & Security 29 de nave pentru pentru apărare și securitate au fost construite începând cu cu anul 2002 pentru pentru 13 forțe navale și gărzi de coastă din din toată
lumea mulți dintre clienți făcând parte din din NATO și Uniunea Europeană Cel mai important client de de până acum este Marina
Regală Olandeză pentru care Șantierul Naval Damen Galați a ă a ă a a a a a a a a a a a ă a a a a livrat șapte nave de de luptă Cel mai mare proiect al al al șantierului
ă a a a a a a a a a a a a fost reprezentat de de de navele de de de patrulare olandeze – Friesland și Groningen Cel mai mare vas din flota olandeză care este uti‐
lizat și de de de Forțele Navale Germane a a a a ă a a a a a a a a a fost de de de asemenea construit în șantierul din Galați Este vorba de de impunătoarea navă pentru suport logistic Karel Doorman care are are are are și titlul de cea mai mare navă construită vreodată în țara noastră În plus același client intenționează să apeleze la la la la Șantierul Naval Damen Galați și in viitor Există planuri ca tot aici să fie
construită Nava Combatant de de Suport
pentru Marina
Regală Olandeză care va va intra în în serviciu în în 2022 Toată munca de de până acum recomandă Șantierul Naval Damen Galați ca ca alegerea perfectă și pentru planurile de de de înlocuire a ă a a a a a a a a a ă a a a a a a a a ă fregatelor multifuncționale (M‐class) folosite de de de marina olandeză și belgiană Astăzi șantierul din Galați este un un un oraș oraș în în sine un un un oraș oraș în în în continuă expansiune De puțină vreme Șantierul Naval Damen Galați este implicat în în con‐ strucția de de de superiahturi Iar efectele sunt directe: noi posibilități de de de de dezvoltare respectiv un un portofoliu și mai mare În ultima perioadă șantierul derulează programe de de de de construcție a a a a ă a a ă a a a a ă a a a a cinci superiahturi și a a a a ă a a ă a a a a ă a a a a două iahturi iahturi iahturi de de de de expediție patru dintre ele fiind deja livrate în ultimul an Și când pomenim de de de de de superiahturi ne referim la vase de de de de lux care au o o o o lungime de de de de peste 75 de de de de metri Dar un un un proiect nu vine niciodată singur Recent șantierul a a ă a a a ă ă ă a a a a ales să devină un un jucător activ și pe segmentul dragelor mari complexe Iar comenzile
HNLMS Karel Doorman cel mai mare vas construit vreodată în România ferme nu au întârziat să apară Nu este este simplu dar toate aceste provocări dovedesc încă o o o o o o o o dată faptul că că că Damen continuă lunga istorie a a ă ă a ă a ă a ă a a a a a a a ă a orașului Galați un un trecut bogat pe care dorim să îl ducem la la ur‐ mătorul nivel Parte din moștenirea Damen în România e e e e e e e e e e e e e e reprezentată de de de de Marine Engineering Galați o o o o o o o companie românească de de de de de proiectare a a a a â a ă a a a a a ă a a navelor Nu mai puțin de de de de de 120 de de de de de ingineri livrează zi zi de de de de de zi zi proiecte tehnice pentru toate vasele complexe construite de de de Damen în toată
lumea Cei 120 de de de ingineri români sunt responsabili și și se mândresc cu asta și și și de de proiectarea navelor complexe pentru apărare și și securitate Recent Damen și‐a asumat managementul opera‐ țional al al al al Șantierului Naval Mangalia cel mai mare șan‐ tier tier din Europa E E un un parteneriat public‐privat între Damen și un un partener partener la fel de puternic statul român Number One
79
Foto Damen 




















































































   79   80   81   82   83