Participarea la evenimentele organizate de MediaUno se face exclusiv pe baza invitației nominale și netransmisibile primite de la organizatori.

Oportunitati de afaceri si cooperare transnationala Romania-Germania

Munchen a fost gazda a celei de-a 30-a editii a campaniei „Succes Romania”, campanie initiata de MediaUno in 2005, in scopul promovarii intereselor economice ale Romaniei. Organizat sub egida Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in parteneriat cu Electrica, Adrem Invest, Aeroteh S.A, Complexul Energetic Turceni Societatea Civila de Avocati „Lovin si Asociatii”, ProTours, Marmovest S.A si revista ProfitNet, seminarul „Oportunitati de afaceri si cooperare transnationala Romania-Germania” a adus laolalta marile companii romanesti din sectorul energetic – productie, depozitare, transport, dar si cele mai active firme din domeniul energiei regenerabile din Bavaria.

munchen 2011

Printre invitatii din partea romana, alaturi de reprezentantii marilor companii din domeniul energetic, s-au aflat Cristian Mateescu, consilier in cadrul Consulatului General al Romaniei de la München, Iustina Lutan, consilier, Centrul Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine, si George Chirita, consilier, Directia Generala Politici Industriale si Mediul de Afaceri.

Principalele teme de discutie au fost: Eficienta energetica si Energii neconventionale, Schimbarile climaterice si influentele asupra alegerii surselor energetice, Directii de finantare a proiectelor de transport al gazelor si petrolului, Rolul energiei nucleare in dinamizarea pietei, Posibilitati de acces al firmelor romanesti pe piata bavareza, Legislatia europeana reglementativa pentru domeniul cooperarii economice transfrontaliere si Domenii de succes pentru investitii in Bavaria si Romania.

In cele doua sectiuni, participantii au audiat lucrarile prezentate de Mircea Ionescu, consilier, Directia Generala de Energie, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Petru Ianc, expert, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri – moderatori, Anselm Gleixner, director, Innovative Energie und Umwelttechnik, Dumitru Federenciuc, sef Serviciu Strategie si dezvoltarea afacerii, Electrica SA, Semra Mustafa, project manager Gehrlicher Solar, Frank Wegner, Director Marketing, G.tecz, Viorica Cozma, sef serviciul operator de decontare, Opcom, si Bürkard Büterowe, director general, BB Solar.

Articole similare

Producţia de cărbune a scăzut cu 2%, iar importurile s-au redus cu 53,5%

Producţia de cărbune a României s-a cifrat în primele şapte luni din 2025 la aproape 1,087 milioane tone echivalent petrol (tep), fiind cu 2% mai
Citește →

Câştigul salarial mediu net a scăzut

Câştigul salarial mediu net a scăzut la 5.387 lei în luna august 2025, fiind mai mic cu 130 lei (2,4%) faţă de luna anterioară, conform
Citește →

Topul scumpirilor, după anunțul legat de stagnarea inflației: Energia electrică s-a scumpit cel mai mult în luna septembrie, cu 70%

Energia electrică s-a scumpit cel mai mult în septembrie, cu 69,16% în ritm anual şi 0,59% faţă de luna precedentă, urmată de fructele proaspete, cu
Citește →