MediaUno

Principalul obiect de activitate este editarea unor publicatii de nisa care, de-a lungul anilor, au reusit sa se impuna pe piata de profil prin subiectele abordate si calitatea grafica exceptionala.

Prin publicatiile noastre incercam sa le oferim cititorilor informatii utile in cele mai diverse domenii, pornind de la actiunile care au loc pe scena politica si ajungand pana la aspecte de ordin economic si social.

logo 21

In portofoliul MediaUno se numara:

Revista ProfitNet care trateaza pe larg subiecte de politica economica, fiscala, bancara, comerciala de maxim interes pentru România, pentru statele Europei si ale lumii;
Barometrul Medical – publicatie cu aparitie lunara, care prezinta noutatile din domeniul medical românesc si nu numai. Cititorii pot afla din paginile acestei publicatii informatii legate de mijloacele moderne la care pot face apel pentru a-si pastra sanatatea. Totodata, valorificand experienta specialistilor la care redactia face apel, cititorii primesc sfaturi competente pentru a preveni imbolnavirea sau anumite complicatii urmare a ignorarii sau folosirii unor metode inadecvate de tratament;
Barometrul Social se concentreaza pe reflectarea problemelor cu impact social major, dar si a noutatilor din domeniul legislatiei muncii sau asistentei si protectiei sociale;
Barometrul Politic, în care cititorii se pot familiariza cu dedesubturile lumii politice românesti. Revista oglindeste in paginile sale realitatea politica romaneasca, in articole si interviuri cuprinzatoare, care acopera intreg esichierul politic. Totodata, revista include un supliment denumit “Barometrul parlamentar”, in care sunt prezentate noutati privind activitatea Legislativului.
Barometrul Ora României, publicatie destinata cu precadere diasporei; In paginile sale sunt reflectate evenimente si fapte diverse care sa ofere cititorilor informatiile necesare pentru a pastra o legatura reala cu patria.
Micul Paris – revista ce se adreseaza bucurestenilor, prezentând atât initiativele Primariei Municipiului Bucuresti si ale primariilor de sector, cât si problemele cu care se confrunta locuitorii Capitalei. Denumita generic si “Revista bucurestenilor”, publicatia prezinta ultimele noutati din “cetate”, de la informatii utilitare, necesare unui cetatean cu simt civic, care intelege importanta unei informari corecte si la timp, si pana la materiale de analiza si comentarii privind schimbarile care au loc in zona administrativ-teritoriala a capitalei
The New Europe care prezinta prin articole, interviuri, comentarii si analize, ultimele stiri în materie de relatii internationale ori strategii de politica externa. Aparitia sa permite elaborarea unui continut bogat in informatie si bine documentat despre noile realitati din spatiul european, in principal, dar acordand atentia cuvenita si evenimentelor internationale.
In calitate de editor de carte, MediaUno a oferit spre lectura potentialilor sai clienti cateva lucrari de referinta:
 
●un volum documentar privind istoria invatamantului aeronautic romanesc,
●doua volume de analiza psihologica :
“Sex si sanctiune”, o carte despre implicatiile sociale si psihologice ale infractiunilor cu conotatii sociale sexuale si “Terorismul inainte si dupa Ben Laden”, o evaluare sociologica a fenomenului declansat de atentatele teroriste din 11 septembrie.
●“Management organizaţional în domeniul ordinii publice – Fundamente teoretice”
●”Managementul organizational al Politiei”
 
O alta activitate deosebit de importante a MediaUno o constituie editarea de pliante, brosuri, afise, bannere si alte materiale promotionale. Cu un aspect grafic desavarsit, produsele noastre s-au bucurat de aprecierea clientilor, mari companii din industria romaneasca.
Dar cel mai ambitios si amplu proiect al MediaUno este SuccessRomania, care a debutat în anul 2005 având, de atunci, ca principal obiectiv promovarea intereselor economice ale tarii noastre si, cu precadere, a proiectelor din sectorul energetic ce au nevoie de investitii externe pentru a putea fi realizate.
 
De-a lungul timpului, Success Romania s-a extins si a cuprins si alte domenii de interes imediat precum infrastructura si amenajarea teritoriului.
 
Incepând cu anul 2008, Success Romania a devenit participant activ si la campaniile sociale derulate de Politia Capitalei si a acordat o atentie sporita sistemului de sanatate românesc, de protectie si asistenta sociala în încercarea de a gasi niste raspunsuri si directii de abordare cu privire la problematica din domeniu