Hidroelectrica va derula, în perioada 23 – 31 octombrie, un proces de up-gradare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăţilor prin aplicaţia iHidro iar funcţionalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată, a anunţat, miercuri, compania.
„Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătăţiri care vor asigura o experienţă de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacţiilor şi o interfaţă mai prietenoasă pentru toţi utilizatorii aplicaţiei. Modernizarea constantă a sistemelor noastre IT este o investiţie în confortul şi siguranţa clienţilor. Dorim ca interacţiunea cu Hidroelectrica să fie simplă, intuitivă şi adaptată nevoilor lor”, se arată în comunicatul Hidroelectrica.
Pe durata lucrărilor, clienţii au la dispoziţie alternativele existente pentru plata facturilor, respectiv prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” şi „Număr factură”), la automatele de plată partenere, disponibile în sediile băncilor, în reţele comerciale şi spaţii publice, pe baza codului de client, prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreaţi, prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie din România, cu un portofoliu de energie 100% regenerabilă şi principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Naţional.