Participarea la evenimentele organizate de MediaUno se face exclusiv pe baza invitației nominale și netransmisibile primite de la organizatori.

Împreună protejăm România – 2021 – Anul relansării

Ca urmare a succesului primei conferințe “Împreună protejăm România”, Grupul de Presă MediaUno și Institutul Național de Statistică au organizat al doilea eveniment care s-a desfășurat în această serie, intitulat ”2021 – Anul relansării”.

La aproape un an de când au apărut primele cazuri oficiale de infectare cu noul coronavirus SARS-Cov 2 în Wuhan, omenirea așteaptă cu speranță apariția vaccinului și întoarcerea la normalitate. Evenimentul “2021 – Anul relansării”, la care participarea este gratuită, urmărește prezentarea programelor și soluțiilor pentru depășirea crizei.

 

La conferință au fost invitate, pe lângă personalitățile, instituțile și companiile care au participat la prima ediție (https://impreuna-protejam-romania.ro), și alte instituții și companii de vârf din economia românească. Ediția a 2-a a manifestărilor “Împreună protejăm România” a dorit să scoată în evidență progresul făcut de societatea românească si de instituțiile sale reprezentative, de la momentul ridicării lockdown-ului, dar și planurile acestora pentru viitor.

Deschiderea oficială a avut loc pe data de 19 noiembrie 2020, iar în zilele de 19, 20, 23 și 24 noiembrie 2020 s-au desfășurat paneluri pe domenii, organizate în format online, prin platforma Zoom. Discuțiile au fost transmise în direct pe paginile de Facebook ale organizatorilor și partenerilor și pe canalul de Youtube al Grupului de Presă MediaUno.

Păstrând tradiția, Grupul de Presă MediaUno a editat la sfârșitul lunii noiembrie, catalogul cu același nume, “2021 – Anul relansării”, ce reunește mai multe publicatii editate pe urmatoarele domenii: Educație, cultură și cercetare, Apărare și securitate națională, Industrie și servicii, Sănătate, Energie, Construcții, infrastructură și transporturi, Turism, Produs în România, Administrație și cooperare internațională.

Evenimentul a beneficiat de un partener media de marcă, Digi24, care a transmis cele mai importante discursuri în cadrul știrilor.

Organizatori

munol
ins

Partener media

digi

Parteneri

—— cu sprijinul ——

CLIPURI VIDEO PARTENERI

COMOTI

FARMEC

HYGIENIUM

SANOFI

TRANSGAZ

SALROM

Regina Maria

SKYTECH

Asociația Energia Inteligentă

IBM

ENERGOBIT

TAROM

NIRO

E-INFRA

AEROPORTURI BUCURESTI

Horváth & Partners

IMSAT

CE OLTENIA

Articole similare

Producţia de cărbune a scăzut cu 2%, iar importurile s-au redus cu 53,5%

Producţia de cărbune a României s-a cifrat în primele şapte luni din 2025 la aproape 1,087 milioane tone echivalent petrol (tep), fiind cu 2% mai
Citește →

Câştigul salarial mediu net a scăzut

Câştigul salarial mediu net a scăzut la 5.387 lei în luna august 2025, fiind mai mic cu 130 lei (2,4%) faţă de luna anterioară, conform
Citește →

Topul scumpirilor, după anunțul legat de stagnarea inflației: Energia electrică s-a scumpit cel mai mult în luna septembrie, cu 70%

Energia electrică s-a scumpit cel mai mult în septembrie, cu 69,16% în ritm anual şi 0,59% faţă de luna precedentă, urmată de fructele proaspete, cu
Citește →