Oportunitati de afaceri si cooperare transnationala Romania-Germania

Munchen a fost gazda a celei de-a 30-a editii a campaniei “Succes Romania”, campanie initiata de MediaUno in 2005, in scopul promovarii intereselor economice ale Romaniei. Organizat sub egida Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in parteneriat cu Electrica, Adrem Invest, Aeroteh S.A, Complexul Energetic Turceni Societatea Civila de Avocati “Lovin si Asociatii”, ProTours, Marmovest S.A si revista ProfitNet, seminarul “Oportunitati de afaceri si cooperare transnationala Romania-Germania” a adus laolalta marile companii romanesti din sectorul energetic – productie, depozitare, transport, dar si cele mai active firme din domeniul energiei regenerabile din Bavaria.

munchen 2011

Printre invitatii din partea romana, alaturi de reprezentantii marilor companii din domeniul energetic, s-au aflat Cristian Mateescu, consilier in cadrul Consulatului General al Romaniei de la München, Iustina Lutan, consilier, Centrul Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine, si George Chirita, consilier, Directia Generala Politici Industriale si Mediul de Afaceri.

Principalele teme de discutie au fost: Eficienta energetica si Energii neconventionale, Schimbarile climaterice si influentele asupra alegerii surselor energetice, Directii de finantare a proiectelor de transport al gazelor si petrolului, Rolul energiei nucleare in dinamizarea pietei, Posibilitati de acces al firmelor romanesti pe piata bavareza, Legislatia europeana reglementativa pentru domeniul cooperarii economice transfrontaliere si Domenii de succes pentru investitii in Bavaria si Romania.

In cele doua sectiuni, participantii au audiat lucrarile prezentate de Mircea Ionescu, consilier, Directia Generala de Energie, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Petru Ianc, expert, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri – moderatori, Anselm Gleixner, director, Innovative Energie und Umwelttechnik, Dumitru Federenciuc, sef Serviciu Strategie si dezvoltarea afacerii, Electrica SA, Semra Mustafa, project manager Gehrlicher Solar, Frank Wegner, Director Marketing, G.tecz, Viorica Cozma, sef serviciul operator de decontare, Opcom, si Bürkard Büterowe, director general, BB Solar.

Articole similare

Time for Action: the road to economic development and cooperation – Editia V

Grupul de Presă MediaUno și Institutul Național de Statistică au organizat luni, 12 iulie 2021, dezbaterea ”Time for Action: The road to economic development and …

Citește →

Campania anti-frauda online: Ai grija unde iti introduci datele de card online! [Video]

Citește →

MOȘTENIREA EVREIASCĂ GERMANĂ ÎN MUZICĂ, ISTORIE, TEATRU ȘI ARTĂ ÎNTR-UN PROIECT CULTURAL-EDUCAȚIONAL INEDIT PENTRU PUBLICUL LARG DIN ROMÂNIA ȘI STRĂINĂTATE

Cea de a doua sesiune a proiectului internațional 1700 de ani de istorie și cultură evreo-germană (321-2021) s-a desfășurat în format hibrid, din studioul Laude-Reut …

Citește →