Participarea la evenimentele organizate de MediaUno se face exclusiv pe baza invitației nominale și netransmisibile primite de la organizatori.

Oportunitati de afaceri si cooperare transnationala Romania-Germania

Munchen a fost gazda a celei de-a 30-a editii a campaniei „Succes Romania”, campanie initiata de MediaUno in 2005, in scopul promovarii intereselor economice ale Romaniei. Organizat sub egida Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in parteneriat cu Electrica, Adrem Invest, Aeroteh S.A, Complexul Energetic Turceni Societatea Civila de Avocati „Lovin si Asociatii”, ProTours, Marmovest S.A si revista ProfitNet, seminarul „Oportunitati de afaceri si cooperare transnationala Romania-Germania” a adus laolalta marile companii romanesti din sectorul energetic – productie, depozitare, transport, dar si cele mai active firme din domeniul energiei regenerabile din Bavaria.

munchen 2011

Printre invitatii din partea romana, alaturi de reprezentantii marilor companii din domeniul energetic, s-au aflat Cristian Mateescu, consilier in cadrul Consulatului General al Romaniei de la München, Iustina Lutan, consilier, Centrul Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine, si George Chirita, consilier, Directia Generala Politici Industriale si Mediul de Afaceri.

Principalele teme de discutie au fost: Eficienta energetica si Energii neconventionale, Schimbarile climaterice si influentele asupra alegerii surselor energetice, Directii de finantare a proiectelor de transport al gazelor si petrolului, Rolul energiei nucleare in dinamizarea pietei, Posibilitati de acces al firmelor romanesti pe piata bavareza, Legislatia europeana reglementativa pentru domeniul cooperarii economice transfrontaliere si Domenii de succes pentru investitii in Bavaria si Romania.

In cele doua sectiuni, participantii au audiat lucrarile prezentate de Mircea Ionescu, consilier, Directia Generala de Energie, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Petru Ianc, expert, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri – moderatori, Anselm Gleixner, director, Innovative Energie und Umwelttechnik, Dumitru Federenciuc, sef Serviciu Strategie si dezvoltarea afacerii, Electrica SA, Semra Mustafa, project manager Gehrlicher Solar, Frank Wegner, Director Marketing, G.tecz, Viorica Cozma, sef serviciul operator de decontare, Opcom, si Bürkard Büterowe, director general, BB Solar.

Articole similare

AIEE a lansat proiectul „Dispecer pentru o zi”

Comunicat de presă, 11.03.2025: Asociația Inginerilor Energeticieni și Electricieni  – AIEE, a dat startul proiectului „Dispecer pentru o zi”, parte din programul Cursuri și formare
Citește →

România intră în cursa explorării lunare prin programul Argonaut al ESA

Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare COMOTI va contribui la programul Argonaut dezvoltat de Agenția Spațială Europeană (ESA), marcând intrarea României în inițiativele de explorare lunară.
Citește →

Emil Sîrbu, IAA – lupta României împotriva provocărilor climatice

Intervenții Active în Atmosferă (IAA) reprezintă principala instituție a României în domeniul modificării vremii, aducând soluții inovatoare unei țări din ce în ce mai afectate
Citește →