Page 98 - Number One
P. 98

au crescut cu cu cu 7% comparativ cu cu cu primul semestru al al anului 2018 Creșterea vânzărilor a a a a a a â ă a a a ă a a fost realizată pe segmentul produselor de spital spital prin creșterea cantităților valorificate în în spitalele din Vietnam în în special pe pe pe pe produse antiinfecțioase Începând cu anul 2019 am obținut autorizații de punere pe pe pe pe piață pentru alte patru produse” se se precizează în raport Pe piața din SUA exporturile de produse finite injectabile a a a a a a a a a â ă a crescut cu cu 44% în semestrul I 2019 prin adjudecarea de de de noi licitații Creșterea vânzărilor a a a a a a a â ă a a ă a a a a fost influențată și de de de de semnarea unui parteneriat cu un un nou distribuitor local prima livrare livrare fiind fiind deja realizată în în primul trimestru trimestru 2019 fiind fiind în în în discuție o o o o o nouă livrare livrare care se se va concretiza în în în trimestrul IV al al acestui an an an În primul semestru al al anului 2019 compania a a a a a a a a a a a a a a a a început înregistrarea unui pachet de de de aproximativ 35 de de de produse obiectivul Antibiotice SA fiind de de de de a a a a a a a a a a a exporta
în în Ucraina dar și în în celelalte teritorii conceptele de de de dezvoltare a a a a a a companiei „În zona Africa și Orientul Mijlociu a a a a a a a continuat programul de de expansiune pe piețele din Irak Arabia Saudită și Africa prin înregistrarea de de noi produse Astfel în în în primul semestru al anului 2019 am obținut înregistrări pentru șase produse urmând ca până la sfârșitul anului 2019 să obținem autorizații de punere pe pe piață și și și pentru alte produse din clasele antiinfecțioase și și cardiovasculare” spun autorii raportului În semestrul Î I al anului 2019 compania și‐a consolidat vânzările pentru Nistatina micronizată în Statele Unite care rămâne principala piață de de desfacere pentru acest sortiment Și în aceasta zonă
96 Number One
Foto Pixabay
au fost inițiate proiecte noi de de colaborare care să să se constituie în sursă de de creștere a a a a ă a a a a a a volumelor tranzacționate pentru perioada 2020‐2025 „În Europa piețele tradiționale de de desfacere Germania și Olanda înregistrează o o o o o creștere cu aproximativ 30% a a a ă a a a a a a a a a a ă a a a a cererii cantitative La acestea se adaugă piețele noi precum UK și și Polonia unde au au fost demarate proiecte noi cu cu producători locali de de de de suspensii orale și și ovule pe pe bază de de Nistatina micronizată” se se mai arată în raport În primul semestru al al anului 2019 valoarea pieței relevante (piața produselor din portofoliul Antibiotice luată în în în considerare în în în strategia companiei) a a a a ă a a a a a a a a fost de de de 1 05 miliarde lei în în în creștere cu cu cu +8 5% comparativ cu cu cu perioada similară a a a a a a ă a a a a ă a ă a a anului trecut Consumul pe pe această piață a a a ă a a a a ă a ă a a a fost de de de de 69 9 9 milioane cutii din care Antibiotice deține o o o o o o o pondere de de de de 22 2% cu cu cu cu cele 15 5 5 milioane cutii vândute Produsele cu cu cu prescripție medicală (RX) reprezintă 58 7% din totalul vânzărilor valorice pe piața relevantă (615 8 8 milioane lei) în creștere cu cu cu +2 6% comparativ cu cu cu anul trecut În aceeași perioadă produsele fără prescripție medicală (OTC) reprezintă 41 3% din total (432 9 milioane lei) În semestrul Î I al al acestui an an producția realizată s‐a concretizat în 320 milioane unități farmaceutice comparabil cu cu aceeași perioadă a a ă a a a a a a a ă a a a a a a ă a anului trecut Valoarea totală a a a a a ă a a a a a a ă a a a producției din semestrul I 2019 a a a a a ă a a a a a a ă a a a fost de de de 228 4 milioane lei Titlurile emise de de de Antibiotice sunt listate la categoria PREMIUM a a a a a a a a a a Bursei de de de Valori București sub simbol ATB din anul 1997 Compania are are o o o o capitalizare de de 349 09 milioane lei și circa 1 1 400 de angajați 






























































































   96   97   98   99   100