Participarea la evenimentele organizate de MediaUno se face exclusiv pe baza invitației nominale și netransmisibile primite de la organizatori.

Numire surprinzătoare făcută de Renault: Dacia va fi condusă de o fostă șefă de la Mercedes

Grupul auto francez Renault a anunţat luni o reorganizare a echipei de conducere, printre care se numără şi numirea lui Katrin Adt, care anterior a lucrat la Mercedes, pentru a conduce marca Dacia, transmite Reuters.

Aceasta îi succede la conducerea Dacia lui Denis Le Vot, care a ales să plece din companie.

Katrin Adt a fost anterior director pentru marca Smart, iar ulterior a ocupat postul de CEO la Mercedes-Benz Own Retail Europe. Faptul că de-a lungul carierei sale Adt s-a concentrat pe retail va fi un element important pentru Dacia, a spus Michael Foundoukidis, analist ODDO BHF.

„Evident Dacia este o marcă extrem de concentrată pe retail, mai mult decât altele. Adt vine cu sânge proaspăt”, susţine Michael Foundoukidis.

Noua structură organizaţională, care include şi crearea unei poziţii de „director responsabil de creştere”, care va fi ocupată de directorul mărcii Renault, Fabrice Cambolive, are drept obiectiv „adoptarea mai rapidă a deciziilor” precum şi pentru „a pune în aplicare mai eficient strategia de creştere a Renault Group”, a informat grupul auto francez într-un comunicat de presă.

Anterior, Renault l-a numit pe Francois Provost în postul de CEO al grupului, succedându-i în funcţie lui Luca de Meo, arhitectul relansării şi transformării Renault, care a plecat brusc de la producătorul de automobile pentru poziţia de şef la grupul de produse de lux Kering.

Sub conducerea lui Denis Le Vot, marca Dacia a avut performanţe bune, în urma succesului modelelor Sandero şi Duster. Vânzările mărcii Dacia pe plan mondial au crescut cu 2,7% anul trecut, la 676.340 vehicule, atingând cote record de piaţă, în special în Italia (13,1%), Maroc (16,3%), Spania (12,4%), Belgia şi Luxemburg (15,4%).

Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize – şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare.

Articole similare

Vești bune de la agrometeorologi: Rezerva de apă în cultura grâului de toamnă, apropiată de optim în cea mai mare parte a zonelor de cultură

Rezerva de apă în stratul de sol 0-50 centimetri, în cultura grâului de toamnă, va prezenta pe parcursul săptămânii viitoare valori satisfăcătoare, apropiate de optim
Citește →

Grupul Electrica are un profit net în creştere de aproape trei ori, în primele nouă luni

Grupul Electrica a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an un profit net de 839,8 milioane de lei, în creştere cu 537,4 milioane de
Citește →

Ministerul Finanţelor spune că ultima ediţie Fidelis din 2025 vine cu dobânzi neimpozabile de până la 7,55%

Ultima ediţie Fidelis din 2025, ce se va desfăşura în perioada 5 – 12 decembrie, vine cu dobânzi neimpozabile de până la 7,55% la emisiunile
Citește →