Grupul de Presa MediaUno, in parteneriat cu Adrem Invest, Complexul Energetic Turceni, General Turbo, Eximbank, Hydro Engineering si Aeroteh SA, a organizat luni, 31 octombrie, orele 10.00-14.00, la Bucuresti, Hotel Intercontinental, sala Opera, dezbaterea cu tema “Promovarea companiilor energetice de top ca branduri nationale”.
Evenimentul a continuat seria de manifestari publice din cadrul campaniei de popularizare a proiectelor de interes national, strategic, cu rol in modernizarea Romaniei si relansarea economiei romanesti, campanie pe care revista ProfitNet, editata de Grupul de Presa MediaUno, o dezvolta in anul 2011.
In cadrul evenimentului a avut loc si lansarea oficiala a anuarului “Excelenta pentru viitor- Sectiunea Energie”, proiect editorial dezvoltat de Grupul de Presa MediaUno, sub patronajul CNR-CME. Publicatia este dedicata promovarii excelentei in industria energetica romaneasca, prin prezentarea unor proiecte, companii si personalitati care au marcat evolutia sectorului energetic din tara noastra in ultimii 20 de ani.
Temele de discutie au sustinut ideea necesitatii de a promova in exterior adevaratele valori economice ale Romaniei, vor analiza evolutia brandurilor romanesti care si-au dovedit competitivitatea si au inregistrat performante pe plan international.
Au fost invitati sa participe reprezentanti ai Guvernului Romaniei, companiilor energetice romanesti, organismelor financiare si bancare, reprezentanti ai presei.